onze voorwaarden
- Het boeken kan uitsluitend door het aanvraagformulier in te vullen. Wij nemen zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op om uw wensen door te spreken.
- Nadat wij uw boeking per mail hebben bevestigd wordt deze pas definitief als u het in de bevestigingsmail genoemde bedrag betaald hebt.
- U kunt een betaalde boeking tot 4 uur voor de aanvangstijd annuleren zonder opgaaf van redenen, het betaalde bedrag wordt direct teruggestort.
- De locatie waar onze apparatuur komt te staan moet overdekt zijn.
- Op de afgesproken datum moet u ervoor zorgen dat wij de beschikking hebben over het volgende:
– een tafel met twee stoelen
– een WIFI of bekabelde internet verbinding (zonder dat kunnen wij misschien niet aan alle verzoeken voldoen). Als dit niet mogelijk is dan gebruiken we data van onze telefoon, maar daarvan is de stabiliteit niet altijd gegarandeerd.
– een 220V stopcontact - Op de afgesproken datum willen we graag 1 uur voor de aanvangstijd toegang hebben tot de locatie om op te bouwen.
- Schade aangebracht aan of diefstal van onze apparatuur door u of uw gasten zullen op u worden verhaald.
- U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele overlast voor omwonenden, wij aanvaarden daarvoor geen aansprakelijkheid. Tip: nodig eventueel uw buren uit.
- De medewerkers die voor de 708090disco.nl werkzaam zijn, kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor enig letsel en/of materiële schade dan wel immateriële schade die de bezoekers van de locatie en/of het evenement mochten ondervinden.
- De enkele overschrijding van een overeengekomen tijd brengt 708090disco.nl niet in verzuim. Evenmin heeft u alsdan recht op vergoeding van door u geleden schade. 708090disco.nl is niet gebonden aan tijden die vanwege buiten haar macht gelegen omstandigheden die zich na het aangaan van de overeenkomst hebben voorgedaan, niet meer gehaald kunnen worden. Onder deze omstandigheden vallen in ieder geval: extreme weersomstandigheden, uitval van (tele)communicatiemiddel(en), ongeval tijdens de reis naar locatie, plotselinge ernstige ziekte (in dat geval proberen we wel een vervanger in te zetten).
- Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, overleg dan bij voorkeur ter plaatse met de DJ. Achteraf kunt u alleen per mail een klacht indienen. Wij reageren snel en hebben er vertrouwen in dat we eruit komen.
- Recensies zijn van harte welkom en worden altijd ongewijzigd op onze site geplaatst. Alleen de opdrachtgever kan per mail een recensie aanleveren. Uiteraard kunnen meningen van de gasten daarin opgenomen zijn!
